Kysymyksiä ja vastauksia

Ohessa löydät yleisimmät kysymykset sekä vastaukset niihin. Toivomme, että löydät sieltä vastauksen kysymyksiisi!  

Tuote 

Mittani on kahden koon välissä. Minkä koon valitsen?  
Suosittelemme, että valitset pienemmän koon, jos olette kahden koon välissä.  
Tuote pehmenee ajan mittaan käytössä ja siksi on parempi valita pienempi koko.

Haluaisin kokeilla tuotetta ennen ostopäätöstä. Miten menettelen?  
Sinun tulee tietenkin kokeilla tuotetta, ennen kuin teet ostopäätöksen. Tarjoamme aina 45 päivän avoimen kaupan, mikä tarkoittaa, että voit kaikessa rauhassa kokeilla tuotetta kotona. Ainoa vaatimus on, että tuote on samassa kunnossa, kun olet kokeillut sitä. Jos kokeilet tuotetta esimerkiksi t-paidan päällä varmistat, että tuote on samassa kunnossa. 

Miten teen ostoksen Rehaboteket.fi -sivustolta? 
Saadaksesi oikean koon tuotteeseesi on tärkeää, että valitset oikean koon tilatessasi. Kaikissa tuotteissa on yksilölliset mitat sekä kokotaulukko jokaisen tuotteen sivulla. Mittaa ohjeiden mukaan ja muunna mitta kokotaulukkoon, oikean koon löytämiseksi. Valitse toivomasi koko sekä tuotteiden määrä ja paina ”lisää ostoskoriin”- painiketta. Kun olet painanut ”lisää ostoskoriin”- painiketta, ostoskori päivitetään valitsemallasi määrällä. Voit joko jatkaa ostosten tekemistä tai siirtyä kassalle maksamaan tilauksesi. Maksuvaihtoehdot ovat Klarna lasku, erämaksu, korttimaksu tai suoramaksu pankin kautta. Meillä on aina maksuton Klarna lasku ennalta valittuna vaihtoehtona. Kaikki maksuvaihtoehdot ovat yhtä turvallisia riippumatta siitä, miten suoritat maksun.

Miten tiedän, että osto on onnistunut?  
Kun olet tehnyt tilauksen, saat varmistuksen sähköpostiisi siitä, että tilaus on onnistunut. Saat myös yksilöllisen tilausnumeron. Säilytä tilausnumerosi, jos tarvitset olla yhteydessä asiakaspalveluumme. 

 

Toimitus ja Kuljetus 
 

Miten paljon toimitus maksaa, kun tilaan teiltä?  
Rehaboteket.fi lähettää aina tilaukset ilman toimitusmaksua eli maksat vain itse tuotteen hinnan. Ostosta ei aiheudu lisäkustannuksia. 

Miten pitkä toimitusaika on? 
Pyrimme aina lähettämään tuotteet niin pian kuin mahdollista.  
Kaikki tilaukset, jotka tehdään ennen klo 16.00 lähetetään varastoltamme samana päivänä. Normaali toimitusaika on 1-3 päivää.

Onko tuotteet aina saatavilla ja varastossa?  
Kyllä, kaikki tuotteet, jotka näet Rehaboteket.fi -sivustolla ovat saatavilla varastollamme. Jos tuotteet eivät ole saatavilla, otamme sinuun heti yhteyttä joko sähköpostitse tai puhelimitse, ja ilmoitamme arvioidun toimitusajan. Meillä on usein vaihtoehtoisia tuotteita, ja voimme mahdollisesti tarjota sinulle kalliimman tuotteen tilaamasi tuotteen hinnalla. 

Miten tuotteeni toimitetaan?  
Kaikki lähetyksemme toimitetaan PostNordin 1. luokan toimituksella.

Paketti ei ole saapunut perille tai on kadonnut! Miten toimin?  
Toisinaan tapahtuu se, mitä ei saisi tapahtua ja paketti katoaa toimituksessa matkalla asiakkaallemme. Jos et ole saanut pakettiasi, pyydämme sinua ottamaan meihin yhteyttä sähköpostiosoitteella: info@rehaboteket.fi. Liitäthän ystävällisesti aina tilausnumerosi sähköpostiisi, niin helpotat asiakaspalvelua lähetyksen paikallistamisessa. 

Miten vaihdan tuotteen kokoa?  
Sinulla on aina ilmainen koon- sekä mallinvaihto, kun asioit Rehaboteket.fi -sivustolla. Vaihtaaksesi kokoa sinun tarvitsee vain klikata linkkiä tästä  sekä ilmoittaa nimesi, tilausnumerosi sekä koko, johon haluat vaihtaa. Paina ”lähetä”-painiketta niin saat sähköpostiisi linkin, josta voit ladata ennakkomaksetun palautusrahdin. Jos sinulla on käytettävissä tulostin, tulosta lomake ja noudata ohjeita, miten palautat tuotteen koon vaihtamiseksi. On tärkeää, että asiakaspalvelu voi yhdistää tuotteesi tilausnumeroosi, jotta tiedämme, mitä tehdä tuotteelle, kun se saapuu meille palautuksena. Samana päivänä, kun vastaanotamme tuotteesi koon vaihtoa varten, lähetämme sinulle uuden toivotun koon. 

Oletteko vastaanottaneet palautukseni?  
Kun vastaanotamme palautuksesi päivitämme heti laskusi ja lähetämme laskun uudelleen samaan sähköpostiosoitteeseen, jonka olet ilmoittanut meille. Kun saat tämän päivityksen, tämä tarkoittaa, että tuote on palautunut ja että laskusi on mitätöity. Mikäli olet maksanut maksukortilla tai pankkisiirrolla, rahat palautetaan samalle tilille, josta maksu on veloitettu. Yleensä kestää 2-3 pankkipäivää ennen kuin rahat ovat palautuneet tilillesi.

Kun palautan tuotteen, pitääkö minun maksaa lasku ensin ja rahat palautetaan sitten, kun olette vastaanottaneet palautukseni? 
Jos aiot palauttaa tuotteen 14 päivän sisällä, sinun ei tarvitse maksaa laskua. Huomioi, että voi kestää  2-3 päivää ja joskus vieläkin pidempään ennen kuin posti on toimittanut palautuksesi meille, ja ennen kuin voimme hyvittää laskusi. Voit aina maksuttomasti siirtää laskusi eräpäivää kymmenellä päivällä, ja suosittelemme tätä palautuksen yhteydessä, välttääksesi muistutus- ja myöhästymismaksut. Voit päivittää maksuehdot kirjautumalla Klarna-tilillesi tai soittamalla Klarnan asiakaspalveluun puhelimitse.  
Kun tuote on palautunut meille saat sähköpostin Klarnalta, joka varmistaa että laskusi on hyvitetty. Kun olemme vastaanottaneet ja rekisteröineet palautuksesi, saat päivitetyn laskun Klarnalta. Pidä silmällä saapuneet-kansiota sähköpostitililläsi! Joskus sähköpostimme saattavat myös joutua roskapostikansioon.

Miten palautan tuotteen teille?  
Palauttaaksesi tuotteen meille sinun tulee rekisteröidä palautuksesi tästä linkistä. Kun olet rekisteröinyt palautuksesi, saat kaikki ohjeet tuotteen palauttamiseen, jotta voimme hyvittää laskusi. Huomio aina, että varmistat, että palautuksesi voidaan yhdistää tilausnumeroosi, jotta tiedämme kenen palautus on kyseessä. 

Miten pitkään avoin kauppa on voimassa?  
Kun asioit Rehaboteket.fi -sivustolla, sinulla on aina 45 päivän avoin kauppa. 

Mitä tuotteiden palautus maksaa minulle?  
Voit itse valita, miten haluat palauttaa tuotteen meille. Palauttaessasi tuotteesi tästä linkistä, voit valita ennalta maksetun rahtivaihtoehdon hintaan 5 €. Mikäli valitset tämän vaihtoehdon veloitamme 5€ laskullasi, jonka maksat Klarnan kautta. 

Haluan reklamoida tuotteen, miten toimin?  
Joskus tuote valitettavasti menee rikki ja haluat reklamoida sen. Tehdäksesi palautuksen sinun tarvitsee vain rekisteröidä reklamaatio tästä linkistä ja noudattaa ohjeita siitä, miten palautat tuotteen veloituksetta reklamoitavaksi. Heti, kun tuote on palautunut meille, tarkastamme tuotteen ja lähetämme sinulle uuden korvaavan tuotteen samassa koossa. 

 

Maksu/Lasku 
 

Miten ja milloin laskuni päivitetään tuotteen palautuksen tai vaihdon jälkeen?  
Heti kun olemme vastaanottaneet tuotteesi, joko palautettavaksi tai vaihdettavaksi, niin päivitämme laskusi ja lähetämme sen automaattisesti samaan sähköpostiosoitteeseen, minkä ilmoitit oston yhteydessä.

Mitä eri maksutapoja on käytettävissäni?  
Rehaboteket.fi -sivustolla tarjoamme monta eri maksutapaa, jotta sinulla olisi monta eri maksuvaihtoehtoa. Teemme yhteistyötä Klarnan kanssa, joka on Pohjoismaiden suurin maksupalvelu netissä, joka tarjoaa seuraavat maksutavat:

  • Korttimaksu
  • Lasku 14 päivää Klarna lasku
  • Kampanjalasku (pidennetty eräpäivä maksu ) 
  • Erämaksu Klarna 
  • Suoramaksu ja verkkomaksu Suomen suurimpien pankkien kautta

Onko kortilla maksaminen turvallista?  
Kyllä, yhteistyömme tekee kortilla maksamisesta turvallista. Klarna on Pohjoismaiden suurin maksupalvelu netissä ja takaa turvallisuuden ostoksia tehdessä, joten voit tuntea itsesi täysin turvalliseksi maksaessasi kortilla. Klarna täyttää turvallisen korttimaksun PCI-DSS kaikki vaatimukset netissä. 

Valitsin Klarna-laskun, milloin lasku tulee maksaa?  
Ostoehdot, kun valitset laskun, on 14 päivää siitä, kun tuotteet lähetetään varastoltamme. Voit itse ilman lisämaksua siirtää laskun eräpäivää 10 päivää seuraavilla tavoilla:  
1. Kirjautumalla Klarna tilillesi www.klarna.fi kautta ja siirtämällä laskusi eräpäivää.  
2. Lähettämällä sähköpostin Rehaboteket.fi:lle sähköpostiosoitteella info@rehaboteket.fi. Tarvitsemme tilausnumerosi, jonka sait tilauksesi yhteydessä, jotta voimme siirtää eräpäivääsi.  
3. Ottamalla yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh: 09-425 99 771 tai menemällä Klarna.fi -sivustolle.

Voinko siirtää laskun eräpäivää?  
Kyllä, voit ilman lisämaksua siirtää laskusi eräpäivää 14 päivää. Klarna käsittelee laskumme ja voi auttaa sinua siirtämään laskun eräpäivää. Ota yhteys Klarnan asiakaspalveluun, niin he auttavat sinua. Puh: 09-425 99 771 
Voit itse ilman lisämaksua siirtää laskun eräpäivää 10 päivää seuraavilla tavoilla:  
1. Kirjaudu Klarna-tilillesi  www.klarna.fi kautta ja siirrä laskun eräpäivää.  
2. Lähetä sähköposti Rehaboteket.fi:lle sähköpostiosoitteeseen: info@rehaboteket.fi. Tarvitsemme tilausnumerosi, jonka sait tehdessäsi tilauksen, auttaaksemme sinua siirtämään eräpäivääsi.  
3. Ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh: 09-425 99 771 tai mene Klarna.fi sivustolle.