Kysymykset & vastaukset

Täältä löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta kysymykseesi tai tarvitset neuvontaa, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tietoa Rehaboteketistä

Rehaboteket tarjoaa korkealaatuisia ortopedisia tuotteita kivunlievitykseen, palautumiseen ja vammojen ennaltaehkäisyyn. Palvelemme yksityishenkilöitä, yrityksiä ja terveydenhuollon ammattilaisia, ja tarjoamme henkilökohtaista neuvontaa fysioterapeutiltamme. Vuodesta 2012 lähtien olemme auttaneet yli miljoonaa asiakasta Pohjoismaissa ja Euroopassa elämään aktiivista ja kivutonta elämää. Lue lisää Rehaboteketistä täällä: www.rehaboteket.fi/meista.

Tuotevalinta & Koko

Jokaisella tuotesivulla on yksilöllinen kokotaulukko mittaohjeineen, ja suosittelemme tarkistamaan sen ennen ostoa. Jos tarvitset apua oikean koon valinnassa, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme: www.rehaboteket.fi/asiakaspalvelu. Mikäli koko ei ole oikea, sinulla on 45 päivän palautusoikeus.
Yleisesti suosittelemme valitsemaan suuremman koon, jos olet kahden koon rajalla. Jos olet epävarma, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme: www.rehaboteket.fi/asiakaspalvelu.
Sivustollamme on yksityiskohtaiset tuotekuvaukset ja kokotaulukot, jotka auttavat sinua löytämään oikean tuotteen. Jos olet epävarma, voit aina ottaa yhteyttä meihin puhelimitse tai sähköpostitse, niin autamme sinua valitsemaan tarpeisiisi parhaiten sopivan tuotteen.
Noudata aina tuotekohtaisia pesuohjeita, jotka löytyvät yleensä tuotteen sisäpuolella olevasta lapusta tai pakkauksesta. Suurin osa tuista ja suojista tulisi pestä käsin haaleassa vedessä miedolla saippualla ja kuivattaa ilmassa. Älä käytä huuhteluainetta äläkä rumpukuivaa tuotetta.

Käyttö erityistilanteissao

Tuotteemme tarjoavat tukea erilaisiin vammoihin ja vaivoihin. Jos olet epävarma, mikä tuote sopii sinulle parhaiten, kysy neuvoa lääkäriltä tai fysioterapeutiltamme. Voit myös tutustua vammaoppaaseemme, jossa esittelemme yleisimmät vammat ja suosittelemamme tuotteet: www.rehaboteket.fi/vammojen-oppas.
Kyllä! Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi henkilökohtaista neuvontaa fysioterapeutiltamme. Lähetä sähköpostia osoitteeseen info@rehaboteket.fi.
Suurin osa tuotteistamme on varastossa, ja tilaamme jatkuvasti uusia tuotteita. Yksittäisen tuotteen ajankohtaisen varastotilanteen näet tuotesivulta, kun olet valinnut koon. Jos tuote on tilapäisesti loppu, voit silti tehdä tilauksen, jolloin ilmoitamme sinulle arvioidun toimitusajan. Mikäli jokin tuote loppuu kokonaan tai poistuu valikoimastamme, otamme sinuun yhteyttä.

Osto- ja maksuehdot

  1. Siirry haluamasi tuotteen sivulle.
  2. Valitse koko kokotaulukon ohjeiden mukaisesti.
  3. Valitse koko, lisää tuote ostoskoriin ja tarkista tilattujen tuotteiden määrä.
  4. Jatka ostoksia tai siirry kassalle.
  5. Seuraa ohjeita. Sinua pyydetään muun muassa antamaan postinumerosi ja sähköpostiosoitteesi.
  6. Valitse toimitustapa ja maksuvaihtoehto. Käytämme Klarnaa maksujen käsittelyyn. Voit maksaa kortilla, suoralla pankkimaksulla tai Klarna-laskulla. Klarna-lasku on aina maksuton ja valittuna oletuksena. Kaikki maksutavat ovat turvallisia.
Voit valita jonkin seuraavista maksuvaihtoehdoista, kun teet tilauksen osoitteessa rehaboteket.fi:
  • Korttimaksu
  • Klarna-lasku
  • Osamaksu Klarna-tilin kautta
  • Suoramaksu
  • Maksa myöhemmin – Saat tuotteen ensin ja maksat 30 päivän sisällä.
  • Osamaksu – Maksa erissä joustavilla ehdoilla.
  • Maksa heti – Korttimaksu (Visa, Mastercard, AMEX) tai pankkisiirto.
Maksut käsittelee Klarna heidän ehtojensa mukaisesti. Lue lisää täältä: www.klarna.com/fi/ehdot/
Kyllä, voit pientä maksua vastaan siirtää laskusi eräpäivää 10, 30 tai 60 päivää seuraavilla tavoilla:
  • Kirjaudu sisään Klarnan palveluun ja muuta eräpäivää: www.klarna.com/fi/ tai käytä Klarnan sovellusta.
  • Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@rehaboteket.fi ja ilmoita tilausnumerosi.
  • Ota yhteyttä Klarnaan puhelimitse: 09 - 425 99 771 tai heidän verkkosivujensa kautta.
Kun valitset Klarna-laskun, maksuaika on 30 päivää siitä, kun tuotteet on lähetetty varastoltamme. Voit myös siirtää eräpäivää 10, 30 tai 60 päivää.
Klarna käsittelee laskumme ja auttaa sinua mielellään uuden laskun saamisessa. Ota yhteyttä Klarnaan puhelimitse: 09 - 425 99 771.
Ei ongelmaa! Yritystilaukset käsitellään sähköpostitse. Lähetä yrityksesi tiedot osoitteeseen info@rehaboteket.fi, niin palaamme asiaan tilausvahvistuksen kera. Lue lisää täältä: www.rehaboteket.fi/yritykset.

Tilaus & Toimitus

Kun tilauksesi on vahvistettu, saat sähköpostivahvistuksen, jossa on tilausnumerosi. Säilytä tämä viesti, jos tarvitset yhteyttä asiakaspalveluun.
Klikkaa "Onko sinulla alennuskoodi?" ostoskorissa ennen maksamista. Syöttökenttä huomioi isot ja pienet kirjaimet, joten syötä koodi tarkasti. Alennuskoodeja ei voi yhdistää muihin tarjouksiin.
Tarjoamme toimituksen PostNord ja Posti, riippuen asuinpaikastasi ja valitsemastasi kuljetusyhtiöstä. Ajankohtaiset hinnat näkyvät kassalla tilauksen yhteydessä.
Pyrimme aina lähettämään ennen klo 15 tehdyt tilaukset saman päivän aikana. Normaali toimitusaika on 1–3 arkipäivää.
Pienet paketit lähetämme PostNord 1. luokan kirjepakettina. Jos paketti mahtuu postilaatikkoon, se toimitetaan sinne, muuten se toimitetaan lähimpään noutopisteeseen. Saat ilmoituksen tekstiviestillä. Suuremmat tuotteet toimitetaan PostNord MyPack -palvelulla ja ne noudetaan aina noutopisteestä. Tarjoamme myös Posti-toimituksia.
Yli €40 tilauksille toimitus on ilmainen. Alle €40 tilauksille toimitus maksaa €5 PostNordilla. Tarkat toimituskulut näkyvät kassalla.
Ei tarvitse. Jos paketti ei mahdu postilaatikkoosi, se toimitetaan lähimpään noutopisteeseen, ja saat ilmoituksen tekstiviestillä tai sähköpostilla.
Valitettavasti ei. Koska käytämme Klarnaa, laskutus- ja toimitusosoitteen on oltava sama.
Käsittelemme tilaukset nopeasti, joten muutoksia ei voida taata. Ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian, jos haluat tehdä muutoksia.
Paketit säilytetään 7–14 päivää, riippuen kuljetusyhtiöstä. Tarkat säilytysajat löytyvät saapumisilmoituksesta, jonka saat, kun paketti on noudettavissa.
Jos et noudata pakettia 14 päivän kuluessa, se palautetaan meille. Noutamatta jätetyistä paketeista veloitetaan €19 maksu palautus- ja käsittelykulujen kattamiseksi.

Palautukset

Tarjoamme aina 45 päivän palautusoikeuden, jotta voit kokeilla tuotettasi rauhassa. Tämä koskee kaikkia tuotteita, paitsi yksilöllisesti räätälöityjä tuotteita.
Palauttaaksesi tuotteen, sinun täytyy ensin rekisteröidä palautus verkkosivuillamme: www.rehaboteket.fi/retur-vaihto. Kaikki palautukset on rekisteröitävä ennen niiden lähettämistä, jotta voimme käsitellä ne oikein.
Perimme 6 € palautusmaksun kattamaan käsittely- ja toimituskulut. Summa vähennetään palautettavasta hyvityksestä.
Sähköpostikenttä on iso- ja pienaakkosille herkkä, joten tarkista, että kirjoitat sähköpostiosoitteesi oikein. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Jos palautat tuotteen 30 päivän kuluessa, sinun ei tarvitse maksaa laskua heti. Voit keskeyttää laskun Klarnan sovelluksessa tai verkkosivulla sen jälkeen, kun olet rekisteröinyt palautuksen.
"Raportoi palautus" tarkoittaa, että ilmoitat Klarnalle palautuksesta heidän sovelluksessaan tai verkkosivullaan. Tämä keskeyttää laskusi väliaikaisesti, jotta voit seurata palautusprosessia. Kun olemme käsitelleet palautuksen, Klarna päivittää laskusi ja ilmoittaa sinulle.
Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, päivitämme laskusi ja lähetämme vahvistuksen sähköpostiisi. Rahat palautetaan tilillesi 2–3 pankkipäivän kuluessa.
Hygieniasyistä voimme hyväksyä vain käyttämättömät tuotteet alkuperäispakkauksessa. Kokeile tuotetta varovasti ja käytä esimerkiksi suojakerrosta, jotta tuote pysyy uudenveroisena.

Vaihdot

Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen kokoon tai malliin, toimi seuraavasti:
  • Tee uusi tilaus haluamastasi tuotteesta verkkosivullamme.
  • Rekisteröi palautus tuotteelle, jonka haluat palauttaa, osoitteessa: www.rehaboteket.fi/retur-vaihto.
  • Lähetä palautettava tuote takaisin rekisteröinnin jälkeen.
  • Kaikki vaihdot käsitellään uusina ostoksina ja erillisinä palautuksina. Palautus täytyy rekisteröidä ennen kuin lähetät tuotteen takaisin.

Reklamaatiot & Ongelmat

Jos tuotteesi on viallinen tai rikki, lähetä sähköpostia osoitteeseen info@rehaboteket.fi liitä mukaan selkeäkuva ja kuvaus viasta.
Jos pakettisi ei ole saapunut perille, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@rehaboteket.fi. Muista mainita tilausnumerosi, niin autamme sinua mahdollisimman nopeasti.
Jos tilauksessasi on puutteita tai virheitä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. Pidä tilausnumerosi valmiina, niin autamme sinua ratkaisemaan asian.

Laskutuskysymykset & Hyvitykset

Heti kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, laskusi päivittyy automaattisesti. Klarna ilmoittaa tästä sinulle sähköpostitse samaan osoitteeseen, jonka annoit tilauksen yhteydessä.
Jos palautat tuotteita, jotka on ostettu Klarnalla:
  • Maksa myöhemmin: Saat päivitetyn laskun 24 tunnin sisällä.
  • Maksa heti: Hyvitys tapahtuu heti, kun palautus on rekisteröity. Klarna ottaa sinuun yhteyttä, jos he tarvitsevat pankkitietosi.
Voit lukea Klarnan ehdot täältä: www.klarna.com/fi/ehdot/. Sivustolta löydät tietoa Klarnan maksutavoista, laskutusehdoista, palautuskäytännöstä ja ostajan turvasta.