Tietosuojakäytäntö
Rehaboteket välitämme yksityisyydestäsi ja pyrimme aina korkeimpaan mahdolliseen tietosuojan tasoon (esim. emme koskaan myy henkilötietojasi toiselle yritykselle).
Tämä tietosuojakäytäntö selittää, miten keräämme ja käytämme henkilötietojasi. Se kuvaa myös oikeutesi ja sen, miten voit käyttää niitä.
On tärkeää, että luet ja ymmärrät tietosuojakäytännön ja tunnet olosi turvalliseksi henkilötietojesi käsittelyssä.
Ota meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Mitä ovat henkilötiedot ja mitä henkilötietojen käsittely tarkoittaa?
Henkilötiedot ovat kaikkia tietoja, jotka voidaan suoraan tai epäsuorasti yhdistää elävään henkilöön. Tyypillisiä henkilötietoja ovat sosiaaliturvatunnus, nimi ja osoite. Jopa ihmisten valokuvat luokitellaan henkilötiedoksi. Salattu data ja erilaiset sähköiset henkilöllisyydet (esim. IP-numerot) ovat henkilötietoja, jos ne voidaan yhdistää luonnollisiin henkilöihin.
Henkilötietojen käsittely on kaikkea, mitä henkilötiedoilla tehdään. Kaikki henkilötiedoilla tehtävät toimenpiteet ovat käsittelyä riippumatta siitä, suoritetaanko ne automaattisesti vai ei. Esimerkkejä yleisistä käsittelytoimista ovat kerääminen, rekisteröinti, järjestäminen, jäsentäminen, tallentaminen, käsittely, siirtäminen ja poistaminen.
Kuka on vastuussa keräämistämme henkilötiedoista?
Rehaboteket AB, org. ei. 556882–3297, osoite Elementgatan 10, 504 64 Borås, on yrityksen henkilötietojen käsittelyn rekisterinpitäjä.
Mitä henkilötietoja keräämme sinusta asiakkaana ja mihin tarkoitukseen (miksi)?
- Yksilöllisen käyttäjätilisi hallinnoimiseksi
Tarkoitus | Suoritetut hoidot | Henkilötietojen luokat |
– Voidaksemme luoda ja hallinnoida käyttäjätilejä, mukaan lukien muun muassa: myöntääksemme luvan kirjautua käyttäjätilillesi ja tarjotaksemme sinulle toimintoja, jotka helpottavat palveluidemme käyttöä (mukaan lukien nykyisen ostoksesi tilan tarkastelu, seurantanumerot ja uusien tilausten tekeminen) | – Henkilötietojen kerääminen ja tallentaminen liiketoimintajärjestelmiimme, varmuuskopiojärjestelmiimme ja muihin verkkotallennustiloihin. | – Käyttäjänimi. – Sähköpostiosoite. – Asiakastyyppi (yksityishenkilö/yritys). – Tarvittaessa nimi, puhelinnumero ja maa. – Salasana (salattu) – Käyttäjätilin luomispäivämäärä
|
Oikeusperusta | Aktiivisille asiakkaille: Käsittely on tarpeen tavaroiden ostamista koskevien sopimusten täyttämiseksi.
| |
Säilytysaika | 36 kuukautta käyttäjätilin luomisesta tai viimeisimmästä ostoksestasi, minkä jälkeen käyttäjätilisi suljetaan ja tietosi anonymisoidaan tai poistetaan. Jos käyttäjätilisi lopetetaan omasta aloitteestasi, tietosi anonymisoidaan tai poistetaan seitsemän (7) päivän kuluessa pyynnöstä.
|
2. För att hantera dina beställningar
Tarkoitus | Suoritetut hoidot | Henkilötietojen luokat |
Jotta voimme hallita tilauksiasi/ostojasi (mukaan lukien tilausvahvistusten lähettäminen, toimitusten ilmoittaminen, tilaamiesi/ostettujen tuotteiden toimittaminen ja viivästyneisiin toimituksiin liittyvien yhteydenottojen hoitaminen). – Jotta voimme käsitellä valituksesi, korvausvaatimuksesi ja takuuasiasi tilattujen/ostettujen tuotteiden osalta. – Jotta laskutus voidaan suorittaa. – Jotta voimme tunnistaa tekemäsi tilaukset (tilausnumeron tai henkilötunnuksen perusteella). – Varmistaaksemme toimintaturvallisuutemme ja kykymme palauttaa järjestelmien toimintakunto.
| – Henkilötietojen kerääminen ja tallentaminen liiketoimintajärjestelmiimme, varmuuskopiojärjestelmiimme ja muihin verkkotallennustiloihin. – Tilausvahvistusten, toimitusilmoitusten ja viivästyneeseen toimitukseen liittyvän kirjeenvaihdon lähettäminen. – Henkilötietojen siirto huolintayrityksille ja kuljetusyrityksille
| – Nimi. – Käyttäjänimi. – Sosiaaliturvatunnus. – Yhteystiedot (kuten osoite, toimitusosoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero ja postinumero). – Tilausnumero. – Tilaustiedot, esim. tiedot tilatuista tavaroista. – Asiakastyyppi (yksityishenkilö/yritys). – Maksu-, osto- ja tilaushistoria – IP-osoite |
Oikeusperusta | Käsittely on välttämätöntä, jotta voimme täyttää sopimustemme mukaiset tavaroiden ostot meiltä. | |
Säilytysaika | Säilytämme henkilötietojasi niin kauan kuin on tarpeen sopimuksemme täyttämiseksi, mutta enintään 36 kuukautta viimeisimmästä ostoksestasi. |
3. Asiakaspalvelun hallinta
Tarkoitus | Suoritetut hoidot | Henkilötietojen luokat |
– Jotta voimme kommunikoida kanssasi ja vastata kysymyksiisi sähköpostitse, puhelimitse, chat-toiminnollamme tai Facebookissa. – Jotta voimme varmistaa henkilöllisyytesi. – Jotta voimme tunnistaa tekemäsi tilaukset (tilausnumeron tai henkilötunnuksen perusteella). – Jotta voimme käsitellä valituksesi, korvausvaatimuksesi ja takuuasiasi tilattujen/ostettujen tuotteiden osalta. | – Insamling och lagring av personuppgifter i våra verksamhetssystem, backup-system och andra lagringsutrymmen online. | – Kirjeenvaihtosi – Käyttäjätunnus – Yhteystiedot (esim. osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero). – Tilausnumero. – Tilaushistoria, esim. tiedot tilatuista tuotteista ja tuotevaihdoista. – Asiakkaan tyyppi (yksityishenkilö/yritys). – Asiakaspalveluun lähettämäsi liitteet. |
Oikeusperusta | Käsittely on tarpeen meidän ja sinun oikeutetun etumme toteuttamiseksi asiakaspalveluasian käsittelyssä. | |
Säilytysaika | Säilytämme henkilötietojasi niin kauan kuin käyttäjätilisi on olemassa, mutta enintään 36 kuukautta. |
4. Jotta voimme markkinoida tuotteitamme ja palveluitamme
Tarkoitus | Suoritetut hoidot | Henkilötietojen luokat |
– Voidaksemme lähettää suoramarkkinointia (kuten uutiskirjeitä) postitse, sähköpostitse, tekstiviestitse, sosiaalisessa mediassa tai muilla vastaavilla sähköisillä viestintäkanavilla. – Voidaksemme toteuttaa kohdennettuja markkinointikampanjoita (kuten henkilökohtaisia tarjouksia, etuja tai lahjoja). – Jotta voimme analysoida ostotottumuksiasi ja tarjota sinulle relevanttia tietoa ja markkinointia. | – Annettujen henkilötietojen kerääminen ja tallentaminen liiketoimintajärjestelmiimme, varmuuskopiojärjestelmiimme ja muihin verkkotallennustiloihin. – Tietojen siirto kolmansille osapuolille muun muassa suoramarkkinointiviestejä ja kohdennettuja markkinointikampanjoita varten. | – Nimi. – Osoite. – Sähköpostiosoite. – Matkapuhelinnumero. – Sukupuoli. – Syntymäaika. – Nimipäivä. – Osto- ja tilaushistoria. – Hakuhistoria |
Oikeusperusta | Etujen tasapainottaminen. Oikeutettu etumme markkinoida tuotteitamme ja palveluitamme sekä suorittaa asiakaskyselyitä. | |
Säilytysaika | Aktiivisille asiakkaille: Säilytämme henkilötietojasi markkinointitarkoituksiin niin kauan kuin asiakassuhde on olemassa tai kunnes pyydät markkinoinnin lopettamista, mutta enintään kolme (3) vuotta viimeisimmästä ostoksestasi.
|
Suoritamme yksilöllisen analyysin sinusta ja ostoistasi sekä muista samanlaista ostokäyttäytymistä omaavista asiakkaista keräämiemme tietojen perusteella. Analyysi muodostaa perustan kohdennetuille tarjouksille, esimerkiksi tietyissä tuotekategorioissa, joita saatat saada. Eri asiakkaat voivat siksi saada erilaisia etuja ja tarjouksia. Esimerkiksi sinä, joka ostat tuotteita tiettyyn vammaan, voit saada tarjouksia muista tuotteista, jotka täydentävät kyseisen vamman hoitoa.
Huomioithan, että asiakkaana sinulla on aina oikeus vastustaa tietojesi käyttöä suoramarkkinointitarkoituksiin.
Mistä lähteistä saamme henkilötietojasi?
Sen lisäksi, että annat meille tietoja tai keräämme sinulta ostoksiisi ja palvelujemme käyttöön perustuen, voimme kerätä henkilötietoja myös joltakulta muulta (ns. kolmansilta osapuolilta). Kolmansilta osapuolilta keräämämme tiedot ovat seuraavat:
Yhteystiedot (nimi ja osoite) julkisista rekistereistä varmistaaksemme, että meillä on oikeat yhteystiedot sinusta.
Kenen kanssa voimme jakaa henkilötietojasi?
Tietojenkäsittelijät. Tapauksissa, joissa se on välttämätöntä palveluidemme tarjoamiseksi, jaamme henkilötietojasi yritysten kanssa, jotka ovat ns. henkilötietojen käsittelijät meille. Tietojenkäsittelijä on yritys, joka käsittelee tietoja puolestamme ja ohjeidemme mukaisesti.
Meillä on henkilötietojen käsittelijöitä, jotka auttavat meitä seuraavissa asioissa:
- Kuljetus (logistiikkayritykset ja huolitsijat).
- Maksuratkaisut (korttien vastaanottajat, pankit ja muut maksupalveluntarjoajat).
- Markkinointi (paino- ja jakelumarkkinointi, sosiaalinen media, mediatoimistot tai mainostoimistot).
- IT-palvelut (yritykset, jotka hoitavat IT-ratkaisujemme tarvittavan toiminnan, teknisen tuen ja ylläpidon).
Kun henkilötietojasi jaetaan tietojen käsittelijöiden kanssa, niitä jaetaan vain tarkoituksiin, jotka ovat yhteensopivia niiden tarkoitusten kanssa, joita varten olemme keränneet tiedot (esim. ostosopimuksen tai kanta-asiakasohjelman jäsenyysehtojen mukaisten velvoitteidemme täyttämiseksi). Tarkistamme kaikki henkilötietojen käsittelijät varmistaaksemme, että he voivat tarjota riittävät takeet henkilötietojen turvallisuudesta ja luottamuksellisuudesta. Meillä on kirjalliset sopimukset kaikkien henkilötietojen käsittelijöiden kanssa, joiden kautta he takaavat käsiteltävien henkilötietojen turvallisuuden ja sitoutuvat noudattamaan turvallisuusvaatimuksiamme.
sekä henkilötietojen kansainvälistä siirtoa koskevat rajoitukset ja vaatimukset.
Yritykset, jotka ovat itsenäisiä rekisterinpitäjiä. Jaamme henkilötietojasi myös tiettyjen itsenäisten rekisterinpitäjien kanssa. Se, että yritys on itsenäinen rekisterinpitäjä, tarkoittaa, että me emme ole ne, jotka valvovat, miten yritykselle toimitettuja tietoja käsitellään.
Itsenäiset rekisterinpitäjät, joiden kanssa jaamme henkilötietojasi, ovat:
1. Viranomaisille (poliisille, veroviranomaisille tai muille viranomaisille), jos laki niin vaatii tai jos epäilemme rikosta.
2. Yleisiä tavarakuljetuksia tarjoavat yritykset (logistiikkayritykset ja huolitsijat).
3. Maksuratkaisuja tarjoavat yritykset (korttimaksuja vastaanottavat yritykset, pankit ja muut maksupalveluntarjoajat).
Kun henkilötietojasi jaetaan itsenäisen rekisterinpitäjän kanssa, sovelletaan kyseisen yrityksen tietosuojakäytäntöä ja henkilötietojen käsittelyä koskevia sääntöjä.
Missä käsittelemme henkilötietojasi?
Pyrimme aina siihen, että henkilötietojasi käsitellään EU:n/ETA:n sisällä, ja kaikki omat IT-järjestelmämme sijaitsevat EU:n/ETA:n alueella. Järjestelmän tukea ja ylläpitoa varten meidän on kuitenkin ehkä siirrettävä tietoja EU:n/ETA:n ulkopuoliseen maahan, esim. jos jaamme henkilötietojasi henkilötietojen käsittelijälle, joka joko itse tai alihankkijan kautta on sijoittautunut EU:n/ETA:n ulkopuoliseen maahan tai säilyttää tietoja EU:n/ETA:n ulkopuolella. Näissä tapauksissa avustaja voi käyttää vain niitä tietoja, jotka ovat olennaisia tarkoituksen kannalta (esim. lokitiedostot).
Riippumatta siitä, missä maassa henkilötietojasi käsitellään, ryhdymme kaikkiin kohtuullisiin laillisiin, teknisiin ja organisatorisiin toimenpiteisiin varmistaaksemme, että suojauksen taso on sama kuin EU:ssa/ETA:ssa. Tapauksissa, joissa henkilötietoja käsitellään EU:n/ETA:n ulkopuolella, suojan taso taataan joko EU:n komission päätöksellä, jonka mukaan kyseinen maa varmistaa riittävän suojan tason, tai käyttämällä ns. asianmukaiset suojatoimenpiteet. Esimerkkejä asianmukaisista suojatoimista ovat vastaanottajamaassa hyväksytty käytännesäännöstö, vakiosopimuslausekkeet, sitovat yrityssäännöt tai Privacy Shield -järjestely. Jos haluat kopion toteutetuista suojatoimista tai tietoa siitä, missä ne ovat saatavilla, ota meihin yhteyttä.
Kuinka kauan säilytämme henkilötietojasi?
Emme koskaan säilytä henkilötietojasi pidempään kuin on tarpeen kyseistä tarkoitusta varten. Katso lisätietoja kunkin tarkoituksen mukaisista säilytysajoista.
Mitä oikeuksia sinulla on rekisteröityneenä käyttäjänä?
Oikeus saada pääsy tietoihin (ns. rekisteriote). Olemme aina avoimia ja läpinäkyviä henkilötietojesi käsittelystä, ja jos haluat saada tarkempaa tietoa siitä, mitä henkilötietojasi käsittelemme, voit pyytää pääsyä tietoihin (tiedot toimitetaan rekisteriotteen muodossa, jossa mainitaan käsittelyn tarkoitukset, henkilötietoluokat, vastaanottajaluokat, säilytysajat, tiedot siitä, mistä tiedot on kerätty, ja automatisoidun päätöksenteon olemassaolo).
Huomaathan, että jos saamme pyynnön tiedonsaantioikeudesta, saatamme pyytää lisätietoja varmistaaksemme pyyntösi tehokkaan käsittelyn ja sen, että tiedot toimitetaan oikealle henkilölle.
Oikeus oikaisuun:
Voit pyytää henkilötietojesi korjaamista, jos tiedot ovat virheellisiä. Ilmoitetun tarkoituksen puitteissa sinulla on myös oikeus täydentää puutteellisia henkilötietojasi.
Oikeus tietojen poistamiseen:
Voit pyytää käsittelemiemme sinua koskevien henkilötietojen poistamista, jos:
- Tietoja ei enää tarvita niihin tarkoituksiin, joita varten ne kerättiin tai käsiteltiin.
- Vastustat oikeutetun etumme perusteella tekemäämme etujen punnintaa, ja vastustuksesi syy on suurempi kuin oikeutettu etumme.
- Vastustat käsittelyä suoramarkkinointitarkoituksiin.
- Henkilötietoja käsitellään laittomasti.
- Henkilötiedot on poistettava meitä koskevan lakisääteisen velvoitteen noudattamiseksi.
- Henkilötietoja on kerätty lapsesta (alle 13-vuotias), josta sinulla on vanhempainvastuu, ja kerääminen on tapahtunut tietoyhteiskunnan palveluiden (esim. sosiaalisen median) tarjoamisen yhteydessä.
Huomaa, että meillä voi olla oikeus hylätä pyyntösi, jos on olemassa lakisääteisiä velvoitteita, jotka estävät meitä poistamasta tiettyjä henkilötietoja välittömästi. Nämä velvoitteet johtuvat kirjanpito- ja verolainsäädännöstä, pankki- ja rahanpesulainsäädännöstä, mutta myös kuluttajanoikeuksia koskevasta lainsäädännöstä.
Saattaa myös olla, että käsittely on meille tarpeen oikeudellisen vaateen laatimiseksi, esittämiseksi tai puolustamiseksi. Jos emme pysty noudattamaan poistopyyntöä, estämme sen sijaan henkilötietojen käytön muihin tarkoituksiin kuin siihen, joka estää pyydetyn poiston.
Oikeus rajoittamiseen:
Sinulla on oikeus pyytää meitä rajoittamaan henkilötietojesi käsittelyä. Jos kiistät käsittelemiemme henkilötietojen paikkansapitävyyden, voit pyytää rajoitettua käsittelyä siksi ajaksi, jonka tarvitsemme henkilötietojen paikkansapitävyyden tarkistamiseen. Jos emme enää tarvitse henkilötietoja ilmoitettuihin tarkoituksiin, mutta sinä tarvitset niitä oikeudellisen vaateen laatimiseksi, esittämiseksi tai puolustamiseksi, voit pyytää meitä rajoittamaan tietojen käsittelyä. Tämä tarkoittaa, että voit pyytää meitä olemaan poistamatta tietojasi.
Jos olet vastustanut oikeutettujen etujen vertailua, jonka olemme tehneet oikeusperusteena tietylle tarkoitukselle, voit pyytää käsittelyn rajoittamista siksi ajaksi, jonka tarvitsemme tarkistaaksemme, ovatko oikeutetut etumme painavampia kuin sinun etusi tietojen poistamiseen.
Jos käsittelyä on rajoitettu jossakin yllä mainituista tilanteista, voimme käsitellä tietoja itse tallennuksen lisäksi vain oikeudellisen vaateen laatimiseksi, esittämiseksi tai puolustamiseksi, jonkun toisen oikeuksien suojelemiseksi tai jos olet antanut siihen suostumuksesi.
Oikeus vastustaa tietyntyyppistä käsittelyä. Sinulla on aina oikeus kieltäytyä suoramarkkinoinnista ja vastustaa kaikkea henkilötietojesi käsittelyä etujen punnintaperusteella.
Oikeutettu etu:
Tapauksissa, joissa käytämme etujen tasapainottamista oikeusperustana johonkin tarkoitukseen, sinulla on
mahdollisuus vastustaa käsittelyä. Jotta voimme jatkaa henkilötietojesi käsittelyä tällaisen vastalauseen jälkeen, meidän on pystyttävä osoittamaan, että nykyiselle käsittelylle on olemassa pakottava ja oikeutettu syy, joka painaa enemmän kuin etusi, oikeutesi tai vapautesi. Muussa tapauksessa voimme käsitellä tietoja vain oikeudellisen vaateen laatimiseksi, esittämiseksi tai puolustamiseksi.
Suoramarkkinointi (mukaan lukien suoramarkkinointitarkoituksiin tehdyt analyysit):
Sinulla on mahdollisuus vastustaa henkilötietojesi käsittelyä suoramarkkinointitarkoituksiin. Vastustus kattaa myös henkilötietojen analysoinnin (ns. profiloinnin), joka suoritetaan suoramarkkinointitarkoituksiin. Suoramarkkinoinnilla tarkoitetaan kaikenlaisia ulkoisia markkinointitoimenpiteitä (esim. postitse, sähköpostitse ja tekstiviestitse). Markkinointitoimenpiteitä, joissa olet asiakkaana aktiivisesti päättänyt käyttää jotakin palveluistamme tai muutoin ottanut meihin yhteyttä saadaksesi lisätietoja palveluistamme, ei pidetä suoramarkkinointina (esim. tuotesuositukset tai muut ominaisuudet ja tarjoukset Omilla sivuilla).
Jos vastustat suoramarkkinointia, lopetamme henkilötietojesi käsittelyn kyseiseen tarkoitukseen ja lopetamme kaikenlaiset suoramarkkinointitoimenpiteet.
Oikeus tietojen siirrettävyyteen:
Jos oikeutemme käsitellä henkilötietojasi perustuu joko suostumukseesi tai kanssasi tehdyn sopimuksen täytäntöönpanoon, sinulla on oikeus pyytää, että meille antamasi sinua koskevat tiedot siirretään toiselle rekisterinpitäjälle (ns. tietojen siirrettävyys).
Tiedon siirrettävyyden edellytyksenä on, että siirto on teknisesti mahdollista ja automatisoitavissa.
Miten käsittelemme sosiaaliturvatunnuksia?
Käsittelemme henkilötunnustasi vain, kun se on selvästi perusteltua tarkoituksen kannalta, välttämätöntä turvallisen tunnistamisen varmistamiseksi tai jos on olemassa muu painava syy. Minimoimme aina sosiaaliturvatunnuksesi käytön mahdollisimman paljon käyttämällä sen sijaan syntymänumeroasi, jos se on riittävää.
Mitä evästeet ovat ja miten käytämme niitä?
Evästeet ovat pieniä tekstitiedostoja, jotka koostuvat kirjaimista ja numeroista ja jotka lähetetään verkkopalvelimeltamme.
tallennetaan selaimeesi tai laitteellesi. Rehaboteket.fi-sivustolla käytämme seuraavia evästeitä:
1) Istuntoevästeet (väliaikainen eväste, joka vanhenee, kun suljet selaimen tai laitteen).
2) Pysyvät evästeet (evästeet, jotka pysyvät tietokoneellasi, kunnes poistat ne tai ne vanhenevat).
3) Ensimmäisen osapuolen evästeet (vierailemasi verkkosivuston asettamat evästeet).
4) Kolmannen osapuolen evästeet (kolmannen osapuolen verkkosivuston asettamat evästeet. Käytämme näitä ensisijaisesti analytiikkaan, esim. Google Analytics).
5) Samankaltaiset tekniikat (tekniikat, jotka tallentavat tietoja selaimeesi tai laitteellesi evästeiden kaltaisella tavalla).
Käyttämämme evästeet parantavat yleensä tarjoamiamme palveluita. Jotkin palveluistamme tarvitsevat evästeitä toimiakseen oikein, kun taas toiset parantavat palveluita sinulle. Käytämme evästeitä saadaksemme yleistä analyyttistä tietoa palvelujemme käytöstäsi ja tallentaaksemme toiminnallisia asetuksia, kuten kielen ja muita tietoja. Käytämme evästeitä myös voidaksemme kohdentaa sinulle relevanttia markkinointia. Voit lukea lisää Rehaboteketin evästeistä osoitteessa Rehaboteket.fi/cookies.
Voitko hallita evästeiden käyttöä itse?
Kyllä! Selaimesi tai laitteesi antaa sinulle mahdollisuuden muuttaa evästeiden käyttöä ja laajuutta koskevia asetuksia. Lisätietoja evästeasetusten muuttamisesta on selaimesi tai laitteesi asetuksissa. Voit esimerkiksi estää kaikki evästeet, hyväksyä vain ensimmäisen osapuolen evästeet tai poistaa evästeet selaimen sulkemisen yhteydessä. Huomaathan, että jotkin palvelumme eivät välttämättä toimi, jos estät tai poistat evästeet. Voit lukea lisää evästeistä yleisesti Ruotsin posti- ja telehallinnon verkkosivuilta osoitteesta pts.se.
Miten henkilötietojasi suojataan?
Käytämme IT-järjestelmiä henkilötietojen luottamuksellisuuden, eheyden ja saatavuuden suojaamiseksi. Olemme toteuttaneet erityisiä turvatoimenpiteitä suojataksemme henkilötietojasi laittomalta tai luvattomalta käsittelyltä (kuten luvattomalta käytöltä, katoamiselta, tuhoutumiselta tai vahingoittumiselta). Vain niillä henkilöillä, joiden todella on käsiteltävä henkilötietojasi, jotta voimme täyttää ilmoitettumme tarkoitukset, on pääsy niihin.
Mitä tarkoittaa, että Ruotsin tietosuojavaltuutettu on valvontaviranomainen?
Ruotsin tietosuojaviranomainen on vastuussa lainsäädännön soveltamisen valvonnasta, ja kuka tahansa, joka uskoo, että yritys käsittelee henkilötietoja väärin, voi tehdä valituksen Ruotsin tietosuojaviranomaiselle.
Miten saat meihin helpoimmin yhteyttä tietosuojaan liittyvissä kysymyksissä?
Koska suhtaudumme tietosuojaan erittäin vakavasti, meillä on asiakaspalvelussa erityistyöntekijöitä, jotka käsittelevät näitä erityisasioita. Voit aina tavoittaa heidät osoitteesta info@rehaboteket.fi.
Saatamme tehdä muutoksia tietosuojakäytäntöömme. Tietosuojakäytännön uusin versio on aina saatavilla täällä verkkosivustolla. Jos päivityksillä on ratkaiseva merkitys henkilötietojen käsittelyssämme (esimerkiksi muutokset tiettyihin käyttötarkoituksiin tai henkilötietoryhmiin) tai päivityksillä, jotka eivät ole ratkaisevan tärkeitä käsittelyn kannalta, mutta joilla voi olla ratkaiseva merkitys sinulle, saat tiedon niistä Rehaboteket.fi-sivustolla ja sähköpostitse (jos olet antanut sähköpostiosoitteesi) hyvissä ajoin ennen päivitysten voimaantuloa. Kun julkaisemme tietoja päivityksistä, selitämme myös päivitysten merkityksen ja sen, miten ne voivat vaikuttaa sinuun.
Tietosuojakäytäntöä on viimeksi päivitetty 22.5.2018.